Friday, December 30, 2005

اهورا

ریا و رشوه نفریبد اهورای مرا آری
خدای زیرک بی اعتنای دیگری دارم

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

یاده این شعره افتادم مهسا جونم : بیزارم از آن کهنه خدایی که تو داری... هر لحظه مرا تازه خدای دگری هست...

3:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

راستش منظور شما رو نفهميدم ولي صداقت و يك رنگي از متن اين شعر ميبارد
اهورا:كردارنيك-گفتار نيك-پندار نيك هر كس ميتواند خداي آدم باشد البته شايد صداي پرستش بنده اش رانشنود من هم خدايي دارم كه اشك هايم را نميبيند اما من او را احساس ميكنم وري نايس
bye

12:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

راستش منظور شما رو نفهميدم ولي صداقت و يك رنگي از متن اين شعر ميبارد
اهورا:كردارنيك-گفتار نيك-پندار نيك هر كس ميتواند خداي آدم باشد البته شايد صداي پرستش بنده اش رانشنود من هم خدايي دارم كه اشك هايم را نميبيند اما من او را احساس ميكنم وري نايس
bye

12:43 PM  

Post a Comment

<< Home