Wednesday, September 28, 2005

من اهلی شده ام؟

اما گل يگانه ي من راز همه ي خوشبختي من است
وقتي به ستاره ها نگاه مي کنم که مي انديشم گل يگانه ي من در يکي از اين ستاره هاست
پس گلت تو را اهلي کرده است
اهلي کردن يعني چه؟
تو اگر هر روز ساعت 8 صبح گلت را ببيني از ساعت 7 به بعد کم کم خوشحال ميشوي
سر ساعت 8 به هيجان مي آيي و قلبت به تپش مي افتد و آن وقت به ارزش خوشبختي پي خواهي برد
اين يعني تو اهلي شده اي
گل ها زيادند اما تو فقط به يک گل آب داده اي
فقط او را زير حباب بلورين گذاشته اي
فقط او را پشت تجير پناه داده اي
فقط کرم هاي او را رانده اي
آنچه به گل تو ارزش داده عمري است که تو به پاي او صرف کرده اي
بر گرفته از کتاب شازده کوچولو

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام!عمرمن عمریه داره هدر میره!کدوم گل؟من از گل فقط خارشو شناختم!

6:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

یه ترانه ای هست خیلی خوشم میاد ازش!گذاشتم سردره وبلاگم!روم از هر خونه به خونه
/که بگیرم از تو نشونه
/دل من یک کاسه ی خونه/ که برای تو زنده ام

6:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

من اصلآ نه گل دارم نه ستاره!
پس اهلی کردن مطرح نیست
(نیش تا بنا گوش باز)

7:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

e , inja daare barf miaad ...

2:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام!رسیدی؟اوضاع روحی چطوره؟

2:39 PM  
Blogger :-) said...

adam vaghti vase chizi vaght mizare, in khodesh ya'ni vase on arzesh gha'ele ,mage na? :)

2:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

من و گلم برای اهلی کردن هم کلی وقت صرف کردیم ولی نمی دونستیم داریم همدیگه رو اهلی می کنیم و حتی اگه این رو می فهمیدیم ازش فرار می کردیم

1:05 PM  
Anonymous مژده said...

salam mahsa.halet khube? alan ke daram minvisam ajib delam gerefte.neveshte haye qashangeto khundam.kash mishod kami mididamet.va dar sokut harf mizadim!

10:49 PM  

Post a Comment

<< Home