Monday, September 17, 2007

واگویه

شنیدنی نیست
...واگویه ای که پر از عطر گلبرگ های یتیم عشق است

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

گلبرگ های یتیم عشق / گلبرگ های عشق یتیم .

10:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

شنیدنی ست ، شاید

لبریز نیست ، شاید

2:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

من عاشق شعر کوزه گر شریعتی هستم. پرتم میکنه به روزهای خوب دبیرستان
ممنون از یاد آوریش با پست قبلیت. سالها بود دیگه به این شعر فکر نکرده بودم

نسترن
http://chaykhaneh.persianblog.ir/

7:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

مهسا جان!
عید دانشگاهت مبارک! بزن بریم! بخندیم به ریش دنیا! سرمست! میای؟

12:14 PM  
Blogger علی فتح‌اللهی said...

گلبرگ یتیم عشق

این تعبیر رو دوست دارم

3:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

shenidane sedaye golbarghaye yatim eshgh ke kheili shenidanian....

10:07 PM  
Blogger raha said...

من دارم فکر می کنم به گلبرگ یتیم عشق

1:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

شنیدنیست باورکن

رضا
http://deletangh,blogfa.com

11:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

گلبرگ هاي عشق وقتي يتيم شدن،اشك ميشن...بايد اونها رو گريست

5:17 PM  

Post a Comment

<< Home