Sunday, December 23, 2007

پرنده ی شوشتری

...بخوان
!پرنده ی شوشتری

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

پرنده شوشتري!
نگذار دلم تا ته خالي شود!
نمي دانم ...!
شايد
اين كودكاني كه قصد بالت كرده اند
با تپشي از نگهبانان قفس هاي پدرانت خويشاوند باشند!

6:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

پرنده شوشتری ؟

9:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Khaas minevisi

11:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

مهسا خانوم سلام..

ميبينم كه بعد از مدتها نوشتي...

خوشحال شدم...

راستش من دقيقا متوجه نشدم اين پرنده شوشتري چي چيه..!!!

ولي خوب خوندن خوبه ..

اونم خوندن پرنده...

چه شوشتريت چه دزفوليش چه اصفهونيش..

درسته؟...

راستي خوب در بخون هاا...

اميدوارم موفق و پيروز باشي...

به ما هم سر بزن هاا...

11:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

مهسا خانوم سلام..

ميبينم كه بعد از مدتها نوشتي...

خوشحال شدم...

راستش من دقيقا متوجه نشدم اين پرنده شوشتري چي چيه..!!!

ولي خوب خوندن خوبه ..

اونم خوندن پرنده...

چه شوشتريت چه دزفوليش چه اصفهونيش..

درسته؟...

راستي خوب درس بخون هاا...

اميدوارم موفق و پيروز باشي...

به ما هم سر بزن هاا...

11:58 AM  

Post a Comment

<< Home