Wednesday, September 07, 2005

دوره گرد گلفروش

آهای آهای آقا؟
بله؟با من بودید؟
بله گل دارین؟
بله خانوم هر چی که بخواین گل سرخ مریم رز سفید نرگس
یاس چی؟ یاس دارین؟
یاس؟ نه خانوم طاقتش کمه نمی فروشیم
من یاس می خواستم پس هیچی دیگه
سرش انداخت پایین و گفت خانوم گل گله دیگه همشون قشنگن و بعد با نگاه ملتمسش بهم خیره شد
گفتم بیا نزدیکتر گل هات ببینم
اون مشتاقانه اومد جلو و سبد پر از گلش روبروم گذاشت
یه نگاهی بشون کردم دلم یاس می خواست با ناراحتی گفتم هیچ کدوم یاس نمیشن
سبدش برداشت و گفت خدا بزرگه
اشک توی چشمشاش جمع شده بود معلوم بود از صبح هیچی کاسبی نکرده سرم انداختم پایین
آخه دلم یاس می خواست اما
...
طاقت نیووردم شرمنده شده بودم سرم اوردم بالا خیلی دور شده بود دویدم
آهای اقا صبر کنین
بش رسیدم
میشه 3 شاخه نرگس بدین؟
پول رو بش دادم وبرگشتم توی راه نرگس ها رو بوییدم
عجیب بوی یاس می دادن
برگشتم یه نگاهی به اون دوره گرد گلفروش انداختم اون برگشته بود و لبخند می زد من هم لبخند زدم

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Salaam ,
merci Mahsa ! to ham khub minevisi ! weblog e man ro tasadofi peida kardi ?
har tor ke hast merci ke nazaret ro naham dar mioon gozashti :)
va merci baraaye link !

booye yaas ro hes kardam ...

11:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

rasti music e webloget kheili be del mishine ...

12:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام مهسا جون ...

قشنگ بود ..

آفرين ...

راستش اونجا كه گفته بودي عجيب بوي ياس ميدن خيلي برام جالب و شايد ميشد معني هاي زيادي ازش گرفت ..

به هرحال ممنونم كه وبلاگتونو برام لينك دادين ...

خدانگهدار..

3:31 PM  

Post a Comment

<< Home