Sunday, September 27, 2009

امشب برق نقره فام ماه را تابانده ام به سپیدی کاغذهایم
تا این پوسته ی سنگدل شب را بشکافد و کمی هم آسمان برای من باشد
...تا بنویسم از غبار خیس اندوه
که موقع نگاشتنش بدانم و لمس کنم و بفهمم که نبودنت مثل نداشتن همین نور کم اما زیباست
که در تاریکی نشستن شاعرانه تر است یا زیر نور ماهتاب رقصنده ی بهشت بودن
باز هم بال هایم را گشوده ام تا زیر پرهای غمین نمناکم آرام بگیری
این بار برایم چه حرف و نگاهی از آرامش آورده ای؟
این هم از ستاره ی بخشنده ی هفت آسمانت
!همیشه دل تنگ و خاموش است
!...چیزی در بساط ندارم
جز ساعت بی خواب امشب که با خیال هست تو مست می گذرد و حوض خالی نگاهم که به چوبه ی خرمگاه دلت خشک شده
همه اش برای تو که دار و ندار امشبم است
...
همه اش برای تو

9 Comments:

Anonymous آسمون said...

..من و بغض و هق هق شبانه هایم برای تو

12:35 PM  
Anonymous هلیا said...

من
هرچه که دارم
...مال توست

سپاس مهسای من از تسلیت مهربانانه ات

(عـ اشـ قانه هایت به راه)

2:26 PM  
Anonymous سمیرا said...

تمام من برای تو...
تنها کمی مرا تنها نگذار تا شب ها بلند نشود و دیوار خواستن های من بلندتر...

4:34 PM  
Blogger Nazanin said...

man hichi nemitunam be to begam..dokhtar to cheghadr latifi!!!

5:52 AM  
Anonymous مصلوب said...

زندگي ما تنها لحظه اي است كه آن را با عشق به ديگراي هديه مي دهيم..به آن نيمه ديگر..
قدم مهمانتان هم مبارك...

6:31 PM  
Anonymous amir said...

خواب..منم مینویسم

12:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
شعرعالی بود

تصوّرکن!اگه حتاتصورکردنش سخته،
جهانی که هرانسانی تواون خوش بخته،خوش بخته
جهانی که تواون پول ونژادُقدرت ارزش نیست
جواب هم صدایی هاپلیس ضدشورش نیست
بدون مرزُمحدوده!وطن یعنی همه دنیا!
تصوّرکن!تومیتونی بشی تعبیراین رویا

4:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

همه اش كم است
همه ات را مي خواهم.....

6:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

saam bar aghaye geladiator!!!! to mage majboori khodeto ba shoo'oor neshoon bedi,khob age hichi nemitooni begi chera ghomeishi minevisi??!!!! vaghean tasof bar angizi!shafaye aaajel!!!

1:37 AM  

Post a Comment

<< Home