Saturday, September 05, 2009

میان دلواپسی های هرروزه ام
!نبودنت چقدر آزار دهنده است
قلمی که از دستم می افتد و نگاهی که دیگر به آسمان ندارم
همه اش از جای خالی توست
!بی تابیم را دعا کن عزیزترین
...من تلخ ترین گوشه نشین خانه شده ام امروز
بغض و نوازش دیشب را میان کاغذهای دلتنگی نگاشته ام
تا روزی که برای همیشه سقف یکدیگر شویم
خط خطی هایم را بخوانی و به این روزها لبخند بزنی
مگر می شود اولین دعای سحرم برای تو نباشد؟
خیالت آرام نازنینم
که زمزمه های سحر و تنهایی و تاریکی ام مملو از اسم پاک توست
فاطمه و فائزه ی مهربانم پذیرفته شدنتان در آزمون کارشناسی ارشد صمیمانه تبریک -
!باشد که درجات عالی پیرامون اهدافتان

7 Comments:

Anonymous هلیا said...

آه ببین
تنها چراغ روشن خانه، اتاق من ست

ببین
دل تنگی
بی تو افزون ست

!ببین


(عـ شـ قت حســـودم می کند مهسای من)

پ.ن: مبارک شان باشد

7:34 PM  
Blogger Nazanin said...

بغض و نوازش دیشب را میان کاغذهای دلتنگی نگاشته ام

دعا کن منو..

8:24 PM  
Anonymous آرزو said...

چقدر
تو
مهربانی
شعرت
مهربانتر

9:20 PM  
Anonymous Mr.Lover said...

دوست عزیز سلام..

میدونی چقدر وبلاگتون رو دوست دارم..

خیلی وقته به وب ما سر نزدی..

همیشه از خوندن نوشته هاتون حس خوبی داشتم..

شاید هرگز ندونی چرا..

اما همین که خودم میدونم برام کافیه..

البته یه مدتی بود سر نزده بودم..موفق پیروز باشید.

3:08 AM  
Anonymous هلیا said...

!مهسای من به بازی دعوت شدی... بیا

2:50 PM  
Anonymous آسمون said...

مبارکشان باشد..

10:24 PM  
Anonymous آسمون said...

mahsa jan!
emrooz taze be zehnam resid ke az helia beporsam ke chetor mishe inja comment gozasht!
miumadam,mkhundam , ama balad nabudam !!!!
nazarateto tu bloge khodam javab midadam o migofta ke nemitunam inja chizi sabt konam ama khob, mesle inke dg nemikhundishun!
be har hal ozre mano be khatere in hame dirkard bebakhsh!! :)

10:29 PM  

Post a Comment

<< Home