Wednesday, June 25, 2008

سلام:
سلام...ببخشید...منزل آقای حیدری؟:
بله...:
...ببخشید با نرگس خانوم کار داشتم:
نرگس خوابه:
...خوابه؟:
...ببخشید...شما مامانش هستین؟:
نخیر...من عمه اش هستم:
..!ببخشید من دیروزم تماس گرفتم پسر عموش گوشی رو برداشت...اتفاقی افتاده؟:
...زهره مرده:
!!!زهره؟کدوم زهره؟:
زهره خواهرش...:
!!...چرا؟چطور؟:
ایست قلبی:
!ایست قلبی؟؟؟:
...بله:
...ان شالله شما سلامت باشین:
...الان نرگس:
...الان نرگس خوابه...بش قرص دادیم خوابیده...:
............الو؟...الو؟
شرمنده...:
!من واقعا قاطی کردم
خواهش میکنم:
...تسلیت می گم ! هر چی خاک اونه باقی عمر شما باشه:
ممنون...:
غم آخرتون باشه منوباز هم ببخشید:
...خداحافظ:
خداحافظ:
----
---
...غم آخرتان باشد را چه سود؟زهره را نداشتن آخر غم است
یک حمد...سه توحید
!تو را به عزت وآبروی گرامی ات خدایا ...روح مهربانش آرام

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

این را بدان که مهمانان درگاه خداوند به آرامش ابدی خواهند رسید
و تنها ما به انتظار وصال گریان می شویم
روحش شاد

12:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

روحش شاد باشه

2:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

به من هم سر بزن.

2:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

قاب من عزیز...لطفا آدرس وبلاگت را
در قسمت name/url بگذار تا سر بزنم...موفق باشی و ممنون

7:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

نمی دونم چی باید بگم
.........
برای این پست نمی شه نظر گذاشت

1:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
khatabam dad yeki parvanei mast
ke asrari dar in fani shodan hast
agarche sham soozad peykaram ra
valikan man shavam chon sholei mast

9:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

افسوس ميخورم
وقتي كه خواهرم
در اين دروغزار ِپر از كركس
فكر پرنده ايست
فكر پرنده اي كه ز پرواز مانده است

5:59 PM  

Post a Comment

<< Home