Monday, March 15, 2010

...دیشب آخرین بیرون رفتنمان به قصد تفریح قبل از عروسی بود
یک صحبت طولانی در مورد آینده و بعد تقسیم کردن لحظات پر التهاب پیش رو با زوج جوانی که دوستشان داریم
...
تو مهربان بودی
هم در رستوران که خواستی استیک فلفلی ام را تا ته بخورم و به قول خودت تا عروسی کمی چاق شوم
هم در چایخانه ی سنتی که دود قلیان را با تمرکز حباب می کردی و بیرون می دادی
...
که از شاخه نبات های میان فنجان چای خوشت آمد و من یاد عقدمان افتادم
...
و لحظات آخری که پارک را و نیمکت را انتخاب کردیم برای نشستن و کنار هم بودن
!تو خواستی من بخندم
آب حوض بزرگ داخل پارک را به من پاشیدی و من مجبور شدم بدوم
...
!و وقتی خواب آلود و بی انتها از هم خداحافظی کردیم
...پ.ن:بغض می کنم وقتی وسایلم را از خانه ی پدری جمع می کنم

24 Comments:

Blogger Nazanin said...

>:D< akhey..uhum..arezu mikonam..akhey..dustam :)..

4:58 AM  
Anonymous آرزو said...

زندگي جديد...
سالي جديد...
دلت كه بهاري باشد
بهارت زيباتر است ..مهسا..
اشك هايت را مي بوسم..

8:29 AM  
Anonymous هلیا said...

شادی بزاید
میان لحظه های حضورت
مهسای من
...



بوسه می فرستم از این دورها برای دلت

9:33 AM  
Anonymous دخترکِ اوریجینال said...

یاد لحظه‌های خودم میفتم، منم همراهت بغض میکنم...

12:59 PM  
Anonymous مصلوب said...

بغضی خوب..

10:23 AM  
Anonymous لیلا said...

همیشه مهربان بماند با دلت ...

بغض نکن .
بخند مهسا ...
بخند .

11:13 AM  
Anonymous لیلا said...

همیشه مهربان بماند با دلت ...

بغض نکن .
بخند مهسا ...
بخند .

11:13 AM  
Anonymous هلیا said...

حریم دلت سبز مهسای من

12:26 PM  
Anonymous simin said...

آموختني نيست لهجه ي سياه شب
بايد آن را چشيد
مثل صبح که نسيم را مي مزد
مثل يادها
که مي مکند خستگي عمر غبارآلوده را...

**
***

آپم با دو وبلاگ
www.nazesimin.blogfa.com
www.mehrabanbash.blogfa.com

9:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

kojayi??
arosi tamam nashod???

12:53 PM  
Anonymous هلیا said...

آماده ی عروس شدن به گمونم
یا که شدی و
ما بی خبرانیم



خوش بخت باشی نازنین من +

5:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

دیگه نمی نویسی؟

8:23 PM  
Anonymous نسیم said...

وبلاگت را در خانه پدری جا گذاشتی؟

11:17 PM  
Anonymous هرياد said...

شاد و پيروز باشيد
هر چند ...

2:03 AM  
Anonymous mr.lover said...

سلام..
خیلی وقته به وبلاگت نیومدم..

توه م که انگار خیلی وقته ننوشتی..

میبینم که.....
مبارکه...

امیدوارم هرجا هستی خوشبخت و سربلند باشی .
سری هم به این وبلاگت بزن.

2:52 AM  
Anonymous دخترک اوریجینال said...

ها؟ کجایی عروس؟

9:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

آشتی کن با وازه هایی که آینه میگردند بر دلت و وجودت را پر زمزمه می سازند
نام خط رهایی خانه ام بوده که همگی کلماتش از آن من است
بیا نظر بده واین نام را برای خاطرسپاری لینک کن

11:11 PM  
Anonymous آرزو said...

خیلی وقت است نمی نویسی
م ه س ا
.
.
مارا در خانه پدری جا گذاشته ای
بانو

12:18 AM  
Anonymous زنی دیگر said...

هی خانم...مهساخانم..کسی هست که بیشتر از همه دوسش داری و کسی هست که میخوادت ..این همه ی بغضهای قبل عروسیو التیام میده...

1:22 AM  
Anonymous آرزو said...

مهسا.......
مرا زین پس
اگر خواندی
اگر نوشتی..
اینجا پیدا کن

دلم برات تنگ شده

4:14 PM  
Anonymous آرزو said...

مهسا.......
مرا زین پس
اگر خواندی
اگر نوشتی..
اینجا پیدا کن

دلم برات تنگ شده

4:14 PM  
Anonymous دخترکِ اوریجینال said...

سرگرم پاگشاهایی که نیستی؟

12:35 PM  
Blogger Nazanin said...

chera dige neminevisi Mahsa? :(

2:30 AM  
Blogger ecomagic said...

TOP 10 FREE Web Hosting 2011
http://top10freewebhosting.co.cc

8:32 AM  

Post a Comment

<< Home